2011. augusztus 20., szombat

Snowsuit 2 db téli kabát hó nadrág mérete. 98 TOP

Snowsuit 2 db téli kabát hó nadrág mérete. 98 TOP:
Snowsuit

Gr. 98

Topolino

Két darab kapucnis

Kabát és nadrág hó

*** TOP ***

Ön ajánlatot egy gyönyörű kétrészes hó ruha mérete. 98. A snowsuit a Topolino, és egy jó meleg téli kabát és nadrág hó. A hó ruházat viselése jó állapotban van, mert mindig több snowsuits a változás.
A téli kabát színe világoskék, sötétebb kék / barna kockás, és esett vissza a kabát egy vicces jávorszarvas hímzett. Téli kabát két oldalán zseb cipzárral és tetején két kisebb zseb a mellkason két "Dekotaschen" az egyik tépőzár egy kicsit laza. A kabát egy kicsit hosszabb, mint az első és hátsó fedett, így a legőrültebb valaha romp körül vissza.
A nadrág kék / barna kockás, és nagyon ellenáll a szennyeződésnek. A mély cipzár belépés gyors és egyszerű fel-és levenni, a támogatások állítható méretű, a nadrág két zsebbel és elasztikus mandzsetta a lábakon. Amikor az övcsat hiányzik egy része, és már nem lehet közel -, de az öv mindig csak dekoráció, és szintén el kell távolítani. Elastic a bilincset.
Az öltöny kapucnival és a karok és a lábak GummibündchenVon belsejét matt a snowsuit - kellemes, meleg és mégis alkalmas finom hancúrozásra körül. Épp most láttam a tetején a gallér egy kis barna pont -, akkor aligha látni, de én csak azt akartam megemlíteni ...

Remélem Elfelejtettem nem az én leírását. A kérdése van, kérjük e-mailben. Lásd a képeket.

Biztosított hajózás Hermes lehetséges: 4,00 €, ellenkező esetben vegye fel a kinevezést.
Ár: 14 EUR VB