2012. január 23., hétfő

Nike Air Max kétszer viselt fullbőr csodaszép 38-s - Jelenlegi ára: 6 999 Ft

Gyönyörű eredeti Nike Air Max légtalpas női fullbőr, fullextrás cipő, szép, teljesen újszerű állapotban!!  Utcai sportcipő, sarokrésznél Air levegőtalppal, bőr felsőrésszel. Színe: sötétkék-fehér
Nyaralás során vásároltam, elfelejtettem kényelmes cipőt vinni magammal, ezért ott hirtelen döntéssel, megvásároltam, és sajnos mikor hazaértünk, akkor derült ki, hogy pici nekem... Úgyhogy kétszer volt a lábamon, szinte teljesen új!!! Nagyon fullos darab, és akinek mérete, iszonyú kényelmes lesz, nagyon kellemes viselet a légtalp miatt!
Mérete 38-as, belső talphossz 24 cm, külső 27 cm
Sajnos a doboza nincs meg, otthagytam az üzletben, mondván nem cipelem a csomagokkal haza, de nem bóvli, 100%-ig eredeti NIKE AIR MAX!!!!! !!


Jelenlegi ára: 6 999 Ft

Az aukció vége: 2012-02-08 19:44
. Nike Air Max kétszer viselt fullbőr csodaszép 38-s - Jelenlegi ára: 6 999 Ft