2011. augusztus 15., hétfő

Nagy kombinációja staccato Gr.56 * * Egy álom

Nagy kombinációja staccato Gr.56 * * Egy álom:
Hello!

Már kiválogattam néhány dolgot a gyerekeim nem férnek el már, vagy, hogy már nem kell ....
Én helyen apránként gyerek ruházat fiúk és a lányok 56-98 méretben egy ...
Így néz ki, hanem az én más aukciók, és mentse postaköltség!

Itt vagyok értékesítés egy szép kombináció hosszú ujjú ing és nadrág a kis törpe a staccato a Gr.56.
A nadrág anyaga vastagabb ing anyag, alkalmas a következő átmeneti időszak, és készült, 100% pamut. Ő egy nagyon édes Aufruck a lábát, és egy nagyon kényelmes, rugalmas derékpánt ... tökéletes az érzékeny baba hasa.
A póló is készül, 100% pamut, és nagyon édes, rózsaszín, sárga, türkiz, rózsaszín és fehér csíkos.
Össze a kombináció csak úgy néz ki, édes. Tökéletes a kislány ....

Mivel foglalkozom nagyon óvatosan holminkat, az még egy nagyon jó kopott állapotban.
A lányom még csak túl sok túl gyorsan és nagy lett. Ezért az elemek csak nagyon keveset viselt.
Nem lyukak, foltok nélkül ..... Én csak eladni a dolgokat én is vásárolni magadnak ...

Ha kérdésed van akkor e-mailben.

Mi egy nagyon jól karbantartott, pet-mentes Nemdohányzó háztartás!

Élvezze a licitálás!
Ár: 8 EUR